Кошик
Бланідас Актив,1000 мл, Лізоформ Медікал

Бланідас Актив,1000 мл, Лізоформ Медікал

  • 432.00 UAH

Оплата

Оплата частинами від Монобанк. Оплата готівкою Безготівковий розрахунок Кредит від КредитМаркет Оплата картою Visa/MasterCard використовуючи сторонні сервіси такі як Portmone, Easypay чи Ipay

Доставка

Доставка Новою Поштою. Відправлення кожного робочого дня. Послуги оплачує Покупець згідно тарифів Нової Пошти Доставка Укрпоштою. Відправлення кожного робочого дня. Послуги оплачує Покупець згідно тарифів Укрпошти Доставка Justin. Відправлення кожного робочого дня. Послуги оплачує Покупець згідно тарифів Justin Ви зможете самостійно забрати ваше замовлення в офісі компанії за адресою: Полтава, вул. Комарова 5

Універсальний безальдегідний нехлорний засіб для поточної, заключної, профілактичної дезінфекції і одночасного миття всіх типів поверхонь, для проведення генеральних прибирань, для знезараження медичних виробів (дезінфекція + достерилізаційне очищення + стерилізація).

Склад: третинні аміни, ЧАС

Властивості:

Рекомендований для знезараження обладнання з особливо чутливих матеріалів.

Відсутність запаху.

Має миючі властивості (85%).

Можливість використання в присутності пацієнтів, відвідувачів.

Термін зберігання невикористаного робочого розчину засобу становить 16 діб.

Має бактерицидну, туберкулоцидну, віруліцидну, фунгіцидну, спороцидну дію.

Економічність використання робочих розчинів при умові застосування системи "Вермоп" у 6 разів.

Термін та умови зберігання робочих розчинів: для запобігання природнього вивільнення діючої речовини та зниження концентрації робочих розчинів рекомендовано зберігати робочі розчини у тарі, яка щільно закривається. Для цього ідеально підходять ємності, контейнери, відра з кришками.

Сфера застосування:

Дезінфекція, достерилізаційне очищення і стерилізація ВМП багаторазового і одноразового використання, ендоскопів, наркозно-дихальної апаратури, кувезів для новонароджених, відпрацьованих матеріалів тощо. Дезінфекція і очищення всіх типів поверхонь в приміщеннях, медичних пристроїв та устаткування, посуду, інвентарю тощо у закладах охорони здоров'я і лікувально-профілактичних закладах усіх профілів, у тому числі дитячих і денних стаціонарах, відділеннях неонатології, палатах, блоках і відділеннях інтенсивної терапії для новонароджених, маніпуляційних, операційних, перев'язувальних кабінетах, хірургічних, терапевтичних, педіатричних, акушерських, гінекологічних, офтальмологічних, фізіотерапевтичних відділеннях лікувально-профілактичних закладів, пологових будинках, поліклініках, стоматологічних клініках і кабінетах, шпиталях, амбулаторіях, диспансерах, фельдшерських і фельдшерсько-акушерських пунктах, центрах з трансплантації органів, медсанчастинах і медпунктах, станціях швидкої медичної допомоги, донорських пунктах, відділеннях переливання крові, карети швидкої медичної допомоги, патолого-анатомічних відділеннях, санаторіях, профілакторіях, реабілітаційних центрах, хоспісах, закладах соціального захисту населення, санпропускниках, закладах судово-медичної експертизи, медичних профільних центрах, клінічних, мікробіологічних, біохімічних, бактеріологічних, вірусологічних, серологічних та інші профільних діагностичних лабораторіях тощо.


Написати відгук

Примітка: HTML не перекладено!
    Погано           Добре
Captcha

Доставка по Україні можлива декількома кур'єрськими службами: Нова Пошта, Делівері, Укрпошта або Justin. Адреси представництв у своєму місті та графік їх роботи ви можете дізнатися на сайтах компаній:

Відвантаження товару здійснюється протягом 3-х робочих днів після надходження оплати за наявності товару на складі.

  • - при замовленні товару до 2000 грн - доставка здійснюється за рахунок отримувача.
  • - при замовленні дрібного товару (до 30 кг, меньше 70 см) на суму від 2000 грн - доставка БЕЗКОШТОВНА до відділення (Нова Пошта, Делівері, Укрпошта або Justin).
  • - при замовленні великогабаритного товару (більше 30 кг) на суму від 6000 грн. - доставка БЕЗКОШТОВНА до відділення “Делівері”.

УВАГА! БЕЗКОШТОВНА доставка великогабаритного товару відбувається виключно Делівері!

  • - КС “Нова Пошта” може бути відправлений товар, об’ємна або фактична вага якого менше 30 кг, довжина не перевищує 70 см.
  • - Якщо вага товару більше 30 кг, доставка КС “Нова Пошта” відбувається за рахунок отримувача.
  • - Якщо довжина товару перевищує 70 см, доставка може здійснюватися КС “Нова Пошта” виключно на вантажні відділення.

Важливо пам'ятати! Якщо товар не буде отримано протягом 5 робочих днів після прибуття на склад, він буде автоматично відправлений назад! За несвоєчасне отримання посилки, штрафи оплачує отримувач, згідно з тарифами КС.

При отриманні товару на складі КС обов'язково його оглядайте!

  • - Якщо буде виявлено дефекти або пошкодження необхідно скласти претензію до КС у відділенні та обов'язково повідомити нашого менеджера за телефоном: (044) 362 78 86
  • - Товар, що не було оглянуто у відділені КС автоматично вважається прийнятим у належному стані та не підлягає обміну.

Доставка технічно складного обладнання, що має бути змонтовано нашими інженерами, може здійснюватися власним транспортом компанії. Вартість доставки та монтажу в такому випадку узгоджується індивідуально.

На даний момент компанія працює на умовах 100% передоплати товару.

Для оформлення замовлення на товар в телефонному режимі необхідно замовити рахунок-фактуру, при цьому повідомити:

- хто буде виступати платником (найменування компанії, ПІБ підприємця або ПІБ фіз. особи);

- контактні номери телефонів;

- електронна адреса;

- продукцію, яку Ви хочете придбати - найменування та кількість;

- місце доставки (місто, номер відділення кур'єрської служби доставки, одержувач).

Після того, як сформоване замовлення, ми виставляємо Вам рахунок, який Ви оплачуєте в будь-якому банку України або з розрахункового рахунку фірми-покупця.

Можливі способи оплати:

1. Готівковий розрахунок. Оплата готівкою можлива тільки при покупці товару в наших магазинах. На підтвердження оплати видається касовий чек.

2. Безготівковий розрахунок:

- безготівковий розрахунок без ПДВ (для фіз. осіб, для компаній не платників ПДВ).

- безготівковий розрахунок з ПДВ (для компаній платників ПДВ).

Покупець вибирає спосіб оплати "Безготівковий розрахунок" при оформленні замовлення
  • Покупець вказує в при оформленні замовлення дані
  • Менеджер зв'язується з Покупцем, уточнює деталі, формує рахунок-фактуру і відправляє її Покупцю
  • Покупець оплачує рахунок-фактуру в будь-якому банку України або з розрахункового рахунку фірми-покупця
  • Протягом 3 банківських днів кошти надходять на рахунок Продавця
  • Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки

Оплата частинами від Монобанк

  • Покупець вибирає Монобанк при оформленні замовлення
  • В формі вказує номер телефону, до якого прив'язаний рахунок Монобанку, та вибирає кількість частин
  • На телефон приходить сповіщення, Покупець підтверджує оплату частинами
  • Менеджер магазину зв'язується з Покупцем і уточнює деталі
  • Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки

Купівля в кредит від "КредитМаркет"

Покупець вибирає спосіб оплати "КредитМаркет" при оформленні замовлення
  • Покупець вказує в формі дані для КредитМаркету
  • З Покупцем зв'язується представник КредитМаркету і уточнює всі дані
  • Покупець отримує повідомлення про рішення по кредиту
  • В разі позитивного рішення, Покупець відвідує відділення КредитМаркету і підписує документи для оформлення кредиту
  • Протягом 3 банківських днів кошти надходять на рахунок Продавця
  • Менеджер магазину зв'язується з Покупцем і уточнює деталі
  • Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки

Оплата картою Visa/MasterCard

Отримавши рахунок-фактуру, ви можете оплатити її картою Visa/MasterCard, використовуючи такі сервіси як Portmone, Easypay або Ipay