Оплата частинами
На даний момент компанія працює на умовах 100% передоплати товару.
Для оформлення замовлення на товар в телефонному режимі необхідно замовити рахунок-фактуру, при цьому повідомити:
- хто буде виступати платником (найменування компанії, ПІБ підприємця або ПІБ фіз. особи);
- контактні номери телефонів;
- електронна адреса;
- продукцію, яку Ви хочете придбати - найменування та кількість;
- місце доставки (місто, номер відділення кур'єрської служби доставки, одержувач).
Після того, як сформоване замовлення, ми виставляємо Вам рахунок, який Ви оплачуєте в будь-якому банку України або з розрахункового рахунку фірми-покупця.
Можливі способи оплати:
1. Готівковий розрахунок. Оплата готівкою можлива тільки при покупці товару в наших магазинах. На підтвердження оплати видається касовий чек.
2. Безготівковий розрахунок:
- безготівковий розрахунок без ПДВ (для фіз. осіб, для компаній не платників ПДВ).
- безготівковий розрахунок з ПДВ (для компаній платників ПДВ).
Покупець вибирає спосіб оплати "Безготівковий розрахунок" при оформленні замовлення- Покупець вказує в при оформленні замовлення дані
- Менеджер зв'язується з Покупцем, уточнює деталі, формує рахунок-фактуру і відправляє її Покупцю
- Покупець оплачує рахунок-фактуру в будь-якому банку України або з розрахункового рахунку фірми-покупця
- Протягом 3 банківських днів кошти надходять на рахунок Продавця
- Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки
Оплата частинами від Монобанк
- Покупець вибирає Монобанк при оформленні замовлення
- В формі вказує номер телефону, до якого прив'язаний рахунок Монобанку, та вибирає кількість частин
- На телефон приходить сповіщення, Покупець підтверджує оплату частинами
- Менеджер магазину зв'язується з Покупцем і уточнює деталі
- Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки
Enira
Лізинг — це ефективний спосіб зберегти оборотні кошти вашого бізнесу! Ви отримуєте необхідне обладнання без значних початкових вкладень, що дає змогу продовжувати інвестувати в розвиток.
Основні переваги лізингу:
Початковий внесок — від 35%
Термін лізингу до 48 місяців з гнучким графіком платежів
Можливість дострокового закриття без штрафів;
Оптимізація бюджету, оскільки обслуговування предмету лізингу відноситься до валових витрат;
Мінімум документів у порівнянні з банківським кредитом
Крок 1
Обрати обладнання у Роял Інтеграції.
Крок 2
Надати пакет документів для прийняття рішення лізинговою компанією.
Крок 3
Підписати договір, сплатити аванс та одноразову комісію.
Крок 4
Отримати предмет лізингу та почати ним користуватись.