Кошик

Оплата частинами

На даний момент компанія працює на умовах 100% передоплати товару.

Для оформлення замовлення на товар в телефонному режимі необхідно замовити рахунок-фактуру, при цьому повідомити:

- хто буде виступати платником (найменування компанії, ПІБ підприємця або ПІБ фіз. особи);

- контактні номери телефонів;

- електронна адреса;

- продукцію, яку Ви хочете придбати - найменування та кількість;

- місце доставки (місто, номер відділення кур'єрської служби доставки, одержувач).

Після того, як сформоване замовлення, ми виставляємо Вам рахунок, який Ви оплачуєте в будь-якому банку України або з розрахункового рахунку фірми-покупця.

Можливі способи оплати:

1. Готівковий розрахунок. Оплата готівкою можлива тільки при покупці товару в наших магазинах. На підтвердження оплати видається касовий чек.

2. Безготівковий розрахунок:

- безготівковий розрахунок без ПДВ (для фіз. осіб, для компаній не платників ПДВ).

- безготівковий розрахунок з ПДВ (для компаній платників ПДВ).

Покупець вибирає спосіб оплати "Безготівковий розрахунок" при оформленні замовлення
  • Покупець вказує в при оформленні замовлення дані
  • Менеджер зв'язується з Покупцем, уточнює деталі, формує рахунок-фактуру і відправляє її Покупцю
  • Покупець оплачує рахунок-фактуру в будь-якому банку України або з розрахункового рахунку фірми-покупця
  • Протягом 3 банківських днів кошти надходять на рахунок Продавця
  • Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки

Оплата частинами від Монобанк

  • Покупець вибирає Монобанк при оформленні замовлення
  • В формі вказує номер телефону, до якого прив'язаний рахунок Монобанку, та вибирає кількість частин
  • На телефон приходить сповіщення, Покупець підтверджує оплату частинами
  • Менеджер магазину зв'язується з Покупцем і уточнює деталі
  • Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки

Enira

Лізинг — це ефективний спосіб зберегти оборотні кошти вашого бізнесу! Ви отримуєте необхідне обладнання без значних початкових вкладень, що дає змогу продовжувати інвестувати в розвиток.

Основні переваги лізингу:

Початковий внесок — від 35%
Термін лізингу до 48 місяців з гнучким графіком платежів
Можливість дострокового закриття без штрафів;
Оптимізація бюджету, оскільки обслуговування предмету лізингу відноситься до валових витрат;
Мінімум документів у порівнянні з банківським кредитом

Крок 1
Обрати обладнання у Роял Інтеграції.

Крок 2
Надати пакет документів для прийняття рішення лізинговою компанією.

Крок 3
Підписати договір, сплатити аванс та одноразову комісію.

Крок 4
Отримати предмет лізингу та почати ним користуватись.


Оплата картою Visa/MasterCard

Отримавши рахунок-фактуру, ви можете оплатити її картою Visa/MasterCard, використовуючи такі сервіси як wayforpay