Кошик
Експрес-тест BestTest на антиген (Ag) Covid-19

Експрес-тест BestTest на антиген (Ag) Covid-19

  • 379.00 UAH

  • Бренд: Best Test TM
  • Код товару: (Ag) Covid-19
  • Доступність: В наявності

Оплата

Оплата частинами від Монобанк. Оплата готівкою Безготівковий розрахунок Кредит від КредитМаркет Оплата картою Visa/MasterCard використовуючи сторонні сервіси такі як Portmone, Easypay чи Ipay

Доставка

Доставка Новою Поштою. Відправлення кожного робочого дня. Послуги оплачує Покупець згідно тарифів Нової Пошти Доставка Укрпоштою. Відправлення кожного робочого дня. Послуги оплачує Покупець згідно тарифів Укрпошти Доставка Justin. Відправлення кожного робочого дня. Послуги оплачує Покупець згідно тарифів Justin Ви зможете самостійно забрати ваше замовлення в офісі компанії за адресою: Полтава, вул. Комарова 5

Тяжкий гострий респіраторний синдром коронавіруса-2 (SARS-COV-2) - це штам вірусу, що викликав спалах нової коронавірусной хвороби (COVID-19), яка згодом вразила країни і регіони в усьому світі. Важкий початок хвороби може призвести до смерті внаслідок масивного пошкодження легенів і прогресуючої дихальної недостатності. 11 березня 2020 Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) оголосила про глобальну спалаху пандемії COVID-19, пов'язаної зі значним рівнем захворюваності та смертності.

Тест на виявлення антигену COVID -19 компанії Бест Тест (BEST TEST)- це швидкий та зручний імунохроматографічний аналіз для якісного виявлення вірусного нуклеопротеїну з мазка носоглотки, отриманого від пацієнта з ознаками та симптомами респіраторної інфекції. Цей медичний виріб призначений для швидкої диференціальної діагностики вірусної інфекції COVID-19.

За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи тести Best Test TM відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і можуть бути використані у заявленій сфері застосування.

Експрес-тести фабрики Артрон (BEST TEST ТМ) внесені до реєстру Держпродспоживслужби. Номер в реєстрі №30000


Даний аналіз не призначений для скринінгу пацієнтів або як допоміжний засіб для діагностування пацієнтів із підозрою на наявність антигенів інфекції COVID-19. Результати тесту мають бути підтверджені за допомогою діагностичного набору, що застосовує метод полімеразної ланцюгової реакції зі зворотною транскриптазою в реальному часі (ЗТ-ПЛР); вони не виключають факт інфікування вірусом COVID-19 і не мають слугувати єдиною підставою для початку лікування або прийняття інших рішень стосовно лікування.


ВМІСТ ТЕСТ-ПАКЕТУ

• Тест-касета в герметичному пакеті (десикатор)

• Флакон з екстракційним буфером

• Пробірка з реагентом, закрита ковпачком

• Стерильний тампон для збору мазка з носоглотки.

• Інструкція з проведення тесту


МАТЕРІАЛИ, ЩО ВИМАГАЮТЬСЯ ДОДАТКОВО (НЕ ВХОДЯТЬ ДО КОМПЛЕКТУ ПОСТАЧАННЯ)

• Піпетка

• Годинник або таймер

• Медичні рукавички


ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ

• Не використовуйте тест повторно.

• Не використовуйте, якщо пошкоджено герметичну цілісність пакетика або упаковку тест-набору.

• Не використовуйте після закінчення терміну придатності, зазначеного на пакетику.

• Не змішуйте між собою та не обмінюйте різні зразки.

• Після закінчення тесту ретельно вимийте руки.

• Заборонено вживати їжу, напої та паління цигарок у місці обробки зразків або тест-наборів.

• Ретельно витріть пролиті речовини та обробіть місце належними засобами для дезінфекції.

• 3 усіма зразками необхідно поводитись з обережністю, ніби вони містять збудники інфекції. Дотримуйтесь встановлених запобіжних заходів для уникнення мікробіологічної небезпеки протягом виконання всіх процедур тесту.

• Утилізуйте всі зразки та використані медичні вироби. Обробка та утилізація небезпечних матеріалів має відповідати місцевим, національним або регіональним нормам.

• Зберігати в недоступному для дітей місці.

• Тільки для in vitro діагностики.


Завантажити:

антитіла інструкція (1.71MB)

Висновок (3.8MB)

Звіт про дослідження клінічної чутливості (2.53MB)

Написати відгук

Примітка: HTML не перекладено!
    Погано           Добре
Captcha

Доставка по Україні можлива декількома кур'єрськими службами: Нова Пошта, Делівері, Укрпошта або Justin. Адреси представництв у своєму місті та графік їх роботи ви можете дізнатися на сайтах компаній:

Відвантаження товару здійснюється протягом 3-х робочих днів після надходження оплати за наявності товару на складі.

  • - при замовленні товару до 2000 грн - доставка здійснюється за рахунок отримувача.
  • - при замовленні дрібного товару (до 30 кг, меньше 70 см) на суму від 2000 грн - доставка БЕЗКОШТОВНА до відділення (Нова Пошта, Делівері, Укрпошта або Justin).
  • - при замовленні великогабаритного товару (більше 30 кг) на суму від 6000 грн. - доставка БЕЗКОШТОВНА до відділення “Делівері”.

УВАГА! БЕЗКОШТОВНА доставка великогабаритного товару відбувається виключно Делівері!

  • - КС “Нова Пошта” може бути відправлений товар, об’ємна або фактична вага якого менше 30 кг, довжина не перевищує 70 см.
  • - Якщо вага товару більше 30 кг, доставка КС “Нова Пошта” відбувається за рахунок отримувача.
  • - Якщо довжина товару перевищує 70 см, доставка може здійснюватися КС “Нова Пошта” виключно на вантажні відділення.

Важливо пам'ятати! Якщо товар не буде отримано протягом 5 робочих днів після прибуття на склад, він буде автоматично відправлений назад! За несвоєчасне отримання посилки, штрафи оплачує отримувач, згідно з тарифами КС.

При отриманні товару на складі КС обов'язково його оглядайте!

  • - Якщо буде виявлено дефекти або пошкодження необхідно скласти претензію до КС у відділенні та обов'язково повідомити нашого менеджера за телефоном: (044) 362 78 86
  • - Товар, що не було оглянуто у відділені КС автоматично вважається прийнятим у належному стані та не підлягає обміну.

Доставка технічно складного обладнання, що має бути змонтовано нашими інженерами, може здійснюватися власним транспортом компанії. Вартість доставки та монтажу в такому випадку узгоджується індивідуально.

На даний момент компанія працює на умовах 100% передоплати товару.

Для оформлення замовлення на товар в телефонному режимі необхідно замовити рахунок-фактуру, при цьому повідомити:

- хто буде виступати платником (найменування компанії, ПІБ підприємця або ПІБ фіз. особи);

- контактні номери телефонів;

- електронна адреса;

- продукцію, яку Ви хочете придбати - найменування та кількість;

- місце доставки (місто, номер відділення кур'єрської служби доставки, одержувач).

Після того, як сформоване замовлення, ми виставляємо Вам рахунок, який Ви оплачуєте в будь-якому банку України або з розрахункового рахунку фірми-покупця.

Можливі способи оплати:

1. Готівковий розрахунок. Оплата готівкою можлива тільки при покупці товару в наших магазинах. На підтвердження оплати видається касовий чек.

2. Безготівковий розрахунок:

- безготівковий розрахунок без ПДВ (для фіз. осіб, для компаній не платників ПДВ).

- безготівковий розрахунок з ПДВ (для компаній платників ПДВ).

Покупець вибирає спосіб оплати "Безготівковий розрахунок" при оформленні замовлення
  • Покупець вказує в при оформленні замовлення дані
  • Менеджер зв'язується з Покупцем, уточнює деталі, формує рахунок-фактуру і відправляє її Покупцю
  • Покупець оплачує рахунок-фактуру в будь-якому банку України або з розрахункового рахунку фірми-покупця
  • Протягом 3 банківських днів кошти надходять на рахунок Продавця
  • Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки

Оплата частинами від Монобанк

  • Покупець вибирає Монобанк при оформленні замовлення
  • В формі вказує номер телефону, до якого прив'язаний рахунок Монобанку, та вибирає кількість частин
  • На телефон приходить сповіщення, Покупець підтверджує оплату частинами
  • Менеджер магазину зв'язується з Покупцем і уточнює деталі
  • Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки

Купівля в кредит від "КредитМаркет"

Покупець вибирає спосіб оплати "КредитМаркет" при оформленні замовлення
  • Покупець вказує в формі дані для КредитМаркету
  • З Покупцем зв'язується представник КредитМаркету і уточнює всі дані
  • Покупець отримує повідомлення про рішення по кредиту
  • В разі позитивного рішення, Покупець відвідує відділення КредитМаркету і підписує документи для оформлення кредиту
  • Протягом 3 банківських днів кошти надходять на рахунок Продавця
  • Менеджер магазину зв'язується з Покупцем і уточнює деталі
  • Товар відправляється Покупцю вибраним ним способом доставки

Оплата картою Visa/MasterCard

Отримавши рахунок-фактуру, ви можете оплатити її картою Visa/MasterCard, використовуючи такі сервіси як Portmone, Easypay або Ipay